Ana içeriğe atla

Oh My Venus


Her seferinde yeni bir yazı yazarken nasıl başlasam diye düşünüyorum. Ama bu yazıyı yazarken nasıl başlayacağım diye düşünmedim bile. Çünkü bu sefer yazacağım diziyi size övmekle bitiremeyeceğim buna eminim. Bu yazımın amacı uzun süredir bir dizinin sizi etkilemediğini düşünmüyorsanız ya da uzun zamandır keyifli diziler izleyemedim diyorsanız kesinlikle bu diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum. Geçenlerde dizi arayışı içerisindeydim fakat dramatik bir dizi istemiyordum. Bir anda aklıma Oh My Venus' un fragmanını izlediğim geldi. Hiç düşünmeden diziyi izlemeye başladım, diziye başlamadan önce ne konusunu okudum ne de oyuncularını araştırdım. Diziyi direk izlemeye başladım ve diziyi yayınlanırken  izliyordum yeni bölümü gelsin diye günleri iple çekiyordum. Dizinin hem konusu hem oyuncusu kadrosu mükemmel olmuş kesinlikle. Uzun zamandır bir diziden bu kadar etkilenmemiştim. Dizi de biz Kore fanlarının çok mu çok sevdiği So Ji Sub oynuyor. Master's Sun' i izleyenler kesinlikle bu duruma sevinmişlerdir. Uzun bir aradan sonra So Ji Sub' u yeniden bir dizide izlemek mükemmel. So Ji Sub' a dizi de eşlik eden bayan oyuncumuzu da söylemeden geçemeyceğim. Dizide ki diğer başrol oyuncumuz ise Shin Min-a. Tahmin edeceğiniz gibi oyuncu kadrosu gerçekten mükemmel bu yüzden ELF' leri de sevindiren bir durum var. Dizi de Super Junior-M' in Henry' si de oynuyor. Gerçekten Henry'i öyle bir dizi de görmek beni çok mutlu etti. Henry'i bu kadar iyi yansıtabilecek başka bir rol düşünemezdim. 

Dizi tarz olarak ve konu olarak da 2015-2016 dizileri arasında baya bir ses getireceğini düşünüyorum. Bu diziyi izledikten sonra da tekrardan anladım ki Koreliler her geçen senaryo konusun da gelişiyorlar. Umarım sizde diziyi izler ve beğenirsiniz. Yazımın devamın da dizinin tanıtımlarını paylaştım. Kesinlikle göz gezdirmelisiniz. Keyifli izlemeler. :)





KONUSU:

Kang Joo Eun, lise zamanın da güzelliği ile bilinen güzel ve zeki bir kadındır. Fakat yıllar içinde kilo almış ve güzelliğini kaybetmeye başlamıştır. Ama bunu sorun etmemeye çalışıyordur çünkü o başarılı bir avukattır.


Kim Young Ho, zengin bir ailenin oğludur fakat Amerika'ya gitmiştir ve Kore'ye dönmek istememektedir çünkü eğer ailesi onun Kore' ye döndüğünü duyarsa şirket başına geçirecektir. Fakat Young-Ho Amerika' daki işinden ve yaşantısından memnundur.


Im Woo-Sık, Joo Eun ile liseden beri birlikte olan erkek arkadaşıdır. Fakat Joo Eun'dan ayrılmaya karar vermiştir.



Kang Joo Eun, Amerika'ya yaptığı geziden sonra Kore' ye dönerken uçakta fenalaşır. Uzun süreli bir yolculuk olduğu için uçakta yardımına yolcular arasındaki Kim Young-Ho gelir. Joo Eun' nu neredeyse zehirlenmekten kurtarır. Kang Joo Eun' un hasta olduğunu gören Kim Young-Ho ona yardım edeceğini söyler. Ona zayıflaması için kendi ve ekibi yardım etmeye başlar. 



Kang Joo Eun, azimle zayıflamaya başlar fakat sorunları vardır. Erkek arkadaşı onu terk etmiştir ve artık yalnızdır. Kang Joo Eun' un farkında olmadığı bir sapığı vardır bir gün evine girer ve Kang Joo Eun' a zarar vermeye kalkışır. Onu bu durumdan Kim Young-Ho kurtarır ve Joo Eun onun yanında bir süre kalmasına izin vereceğini söyler.

Kang Joo Eun, Kim Young ve ekibi aynı evde kalmaya başlamışlardır. Bu durum Kang Joo Eun için biraz garip olsa da zamanla alışmıştır. Kim Young-Ho ve Kang Eun Joo artık bir çift olmuşlardır. Mükemmel bir ilişkileri vardır ama bir sorun ortaya çıkmıştır. Kim Young-Ho, Amerika da John Kim olarak bilinen gizemli adamdır. Bu haber ortaya çıkmıştır ve Kim Young-Ho bu haberin çıkmasıyla zarar görecektir.


















Tanıtım Videoları:




Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Uzun zamandır blog okuyucularıma dizi önermemiştim. Şimdi size dizi önermek için geldim. Bundan sonra sık sık yazacağım. Bu yüzden her gün blogu takipte kalın. Size bol bol dizi önerilerinde bulunmak istiyorum. Sizinle paylaşmak istediğim bir çok dizi var. Veee hemen onlardan biriyle başlayalım mı, ne dersiniz? Dizimi hemen övmeye başlamayacağım çünkü bu diziyi ilk izlemeye çalıştığım da bir kaç bölümünü izleyip diğer bölümlerini izleyememiştim çünküüüü dizinin 3-4 bölümden sonrasının izlemek için sitelere girdiğimde hata veriyordu ve izleyememiştim. Ama ben izlemekten vazgeçtim mi asla :) tabi ki de  hemen bölümlerini indirdim, izledim. Şimdi bana soracaksınız biz diziyi nasıl izleyeceğiz diye dizinin sorunlu bölümleri düzeltilmiş rahatça izleyebilirsiniz. Hadi hadi diziyi anlatmaya geçiyorum. :) Ha bir de küçük bir not dizi de Nam Goong Min oynuyor. :)

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)