Ana içeriğe atla

Plus Nine Boys



Okulların açılmasıyla benim de dizileri izleyecek vakit' i bulmam biraz zorlaştı ama bana boşuna Korekolik demiyorlar değil mi? Eskisi kadar sık dizi izleyemesem de yayınlanan ve yayınlanmış dizileri takip ediyorum. Gelelim bu hafta sizinle paylaşacağım diziye Plus Nine Boys. Dizimizin başrol oyuncuları hepinizin sevdiği ve beğendiği oyuncular. Benim ise diziyi izleme sebebim Kim Young Kwang' dı Young Kwang'ı, Love Rain, Can We Get Married gibi dizilerde izlemiştim. Ne zaman yeni dizisi çıkacak derken, dizisi yayınlandı. Diziyi yayınlandıktan hemen sonra izlemeye başladım. Çok eğlenceli ve çok romantik bir dizi bence. Her yaşta aşkın olabileceğini ve aşka inanmanız gerektiğini gösteriyor. Bu yüzden İyi Seyirler. :)




KONUSU:

Koo Kwang Soo, 39 yaşında, hiç evlenmemiş bekar bir erkektir. 10 yıl önce sevdiği kız tarafından terk edilmiştir ve daha sonra kadınlarla görüşmeyi ret etmiş ve işlerine yoğunlaşmıştır. Abisi vefat ettiği için yengesi ve yeğenleriyle birlikte yaşıyordur.



Kang Jin Goo, 29 yaşında, ailesiyle yaşayan genç ve yakışıklı bir erkektir. Kadınların ilgisini çeken kusursuz bir erkektir. Tatil seyahat acentasında çalışır. Uzun zamandır iş arkadaşı Ma Se-Young' dan hoşlanıyordur fakat bunu ona bir türlü söyleyemez.




Kang Min Goo, 19 yaşında olan liseli bir gençtir. Judo sporcusudur. Üniversiteye hazırlanır. Kendini daha çok Judo ya yoğunlaştırır.


Kang Dong Goo, 9 yaşında,başarılı bir çocuk oyuncudur. Ailede ki en küçük kardeştir. Ailenin en küçüğü olsa bile o reklam yıldızıdır. Bir çok reklamda oynamıştır.



Çocukların annesi artık üzerlerinde bir uğursuzluk olduğunu düşünür ve falcıya gider. Falcı çocukların "artı dokuz" olduğunu ve zor zamanlar geçireceğini söyler bu yüzden onlara bir tılsım verir. Çocuklar bu tılsıma inanmaz ve tılsımı telefonlarından silerler. Fakat falcı haklıdır onlar artı dokuz çocuklardır.



Kwang soo, ülkenin en iyi programının yapımcısı ve yönetmenidir fakat bir gün yayın sırasında bir talihsizlik olur. Bu durum kwang soo' nun programın yönetmenliğinden alınmasına neden olur. Artık yengesinin sözünü dinler ve görücü usulü buluşmaya gitmeye karar verir. Fakat görüştüğü bayanların hiç biriyle yakınlaşamamıştır. Tam buluşmalardan vazgeçmişken 10 yıl önceki aşkı Da In' in üst komşusu olduğunu öğrenir. Eski anıları tek geri getirmeye çalışır.

Kang Min Goo, sıkı bir şekilde Judo maçlarına odaklanır. Yarışacağı maçlar onun girmek istediği üniversitenin maçlardır. Bu yüzden sıkı bir şekilde maça hazırlanır fakat maç günü geldiğin de ummadığı bir şey olur ve hem itibarı bozulur hem de maçı kazanamaz. Min Goo yılmadan çalışmaya devam ederken. Yolda bir kız ile karşılaşır ve o kızın onun kaderi olduğuna inanır.



Dong Goo, annesinin isteği üzerine bir çok ajansa ve yarışmaya katılır. Ama eskisi gibi şirin ve yetenekli bir oyuncu olarak görülmez bu yüzden oyunculuk derslerine yazılır. Gittiği oyunculuk okulunda da zorlanır çünkü her yerde karşısına çıkan rakibi oyun arkadaşını elinden almıştır.

Jin Goo, her zaman için çekici ve şakacı bir erkektir. Kızlarla sadece gönül eğlendirir gibi görünür ama öyle değildir. Jin Goo gönlünü Se-Young' a kaptırmıştır. Aşkını itiraf etmeyi ister fakat en yakın arkadaşının aşık olduğu kızla ilgilendiğini fark eder. Jin Goo için zor bir durumdur. Bir yanda aşık olduğu kadın diğer yanda ise en yakın arkadaşı.



Aile' deki erkeklerin artık hayatları daha da zorlaşmıştır. Onlar hem işlerin de zorluk çekerler, hem de aşklarında.



























Tanıtım Videolarımız:





Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Uzun zamandır blog okuyucularıma dizi önermemiştim. Şimdi size dizi önermek için geldim. Bundan sonra sık sık yazacağım. Bu yüzden her gün blogu takipte kalın. Size bol bol dizi önerilerinde bulunmak istiyorum. Sizinle paylaşmak istediğim bir çok dizi var. Veee hemen onlardan biriyle başlayalım mı, ne dersiniz? Dizimi hemen övmeye başlamayacağım çünkü bu diziyi ilk izlemeye çalıştığım da bir kaç bölümünü izleyip diğer bölümlerini izleyememiştim çünküüüü dizinin 3-4 bölümden sonrasının izlemek için sitelere girdiğimde hata veriyordu ve izleyememiştim. Ama ben izlemekten vazgeçtim mi asla :) tabi ki de  hemen bölümlerini indirdim, izledim. Şimdi bana soracaksınız biz diziyi nasıl izleyeceğiz diye dizinin sorunlu bölümleri düzeltilmiş rahatça izleyebilirsiniz. Hadi hadi diziyi anlatmaya geçiyorum. :) Ha bir de küçük bir not dizi de Nam Goong Min oynuyor. :)