Ana içeriğe atla

Discovery of Romance



Sung Joon dizilerini seven var mı???? Evet ben varım. Sung Joon tüm dizilerini izledim, bir tek izleyemediğim Discovery of Romance kalmıştı dayanamadım onu da izlemeye karar verdim. Hem de sınav haftasında izlediğim dizilerden biri oldu diziyi çok beğendim. Açıkcası bazen dizilerde başrolleri hiç beğenmezsiniz ama daha sonra bölümleri izledikçe başrollere ve karakterleri çok beğenirsiniz benim de aynen oldu. Diziyi ilk başladığımda karakterlere alışamasam da daha sonra çok beğendim. Keyifle izlediğim dizilerden biri oldu. Siz de izlemelisiniz. Keyifli Seyirler... :)




KONUSU:

Han Yeo Reum, en yakın arkadaşlarıyla aynı evde yaşayan genç mobilya tasarımcısıdır. 20li yaşlarında uzun süren bir ilişki yaşamıştır. Uzun süreli ilişkisinin bitiminden sonra Nam Ha Jinle tanışmıştır.


Nam Ha Jin, genç estetik cerrahidir. Ortağı Do Joon Ho sayesinde Yeo Reumla tanışmıştır ve ona aşık olmuştur.


Kang Tae Ha, zengin bir iş adamıdır. Gençken Yeo Reumla tanışmıştır ve onun ilk aşkı olmuştur. 





Han Yeo Reum ve Nam Ha Jin mutlu bir çift olmuşlardır. Yeo Reum, Ha Jin' in doğru kişi olduğunu ve onu gerçekten aşık olduğunu düşünür. Fakat hiç beklemediği bir anda uzun süre sonra Kang Tae Ha ile karşılaşır. Bu karşılaşma Kang Tae Ha için de süpriz olur.

Yeo Reum, bu karşılaşmadan sonra Tae Ha' yı gördüğü için huzursuzdur. Tae Ha işi için bir mobilya tasarımcısıyla çalışmak zorundadır ve şirket çalışanları bunun Yeo Reum olabileceğini söyler. Yeo Reum ilk başlarda kabul etmese de daha sonra paraya ihtiyacı olduğu için işi kabullenir. Tae Ha ve Yeo Reum daha fazla vakit geçirmeye başlamışlardır. Ha Jin bundan rahatsız olsa da bir şey söyleyemez. Ha Jin'in, Tae Ha ve Yeo Reum arasında eskiden yaşananlar hakkında hiç bir haberi yoktur bu yüzden fazla kuşkulanmaz.


Do Joon Ho, Ha Jin' e kız kardeşinde aradığı yara izinin aynısını gördüğünü söyler. Ha Jin kardeşi Ahn Ah Rim'i bulur fakat bundan kimseye bahsetmez. Ha Jin, Ah Rim ile fazla vakit geçirmeye başar. Tae Ha bunu görür ve onu Yeo Reum ile aldatmaması için uyarır. Kısa süre sonra Yeo Reum Ha Jin'i  Ah Rim ile görür ve onu aldattığını düşünmeye başlar ve ayrılırlar.

Kısa zaman sonra Yeo Reum herşeyi öğrenin fakat artık kime aşıktır? Ha Jin ne  mi yoksa Tae Ha'ya  mı?
İyi Seyirler KoreCanlar...




















Tanırım Videoları:




Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Uzun zamandır blog okuyucularıma dizi önermemiştim. Şimdi size dizi önermek için geldim. Bundan sonra sık sık yazacağım. Bu yüzden her gün blogu takipte kalın. Size bol bol dizi önerilerinde bulunmak istiyorum. Sizinle paylaşmak istediğim bir çok dizi var. Veee hemen onlardan biriyle başlayalım mı, ne dersiniz? Dizimi hemen övmeye başlamayacağım çünkü bu diziyi ilk izlemeye çalıştığım da bir kaç bölümünü izleyip diğer bölümlerini izleyememiştim çünküüüü dizinin 3-4 bölümden sonrasının izlemek için sitelere girdiğimde hata veriyordu ve izleyememiştim. Ama ben izlemekten vazgeçtim mi asla :) tabi ki de  hemen bölümlerini indirdim, izledim. Şimdi bana soracaksınız biz diziyi nasıl izleyeceğiz diye dizinin sorunlu bölümleri düzeltilmiş rahatça izleyebilirsiniz. Hadi hadi diziyi anlatmaya geçiyorum. :) Ha bir de küçük bir not dizi de Nam Goong Min oynuyor. :)