Ana içeriğe atla

Doctor Stranger


İşte benim bu yaz ki biricik dizim, bu diziyi size yazmak için çok heyecanlanıyordum. Neden mi çünkü dizinin konusu da oyuncuları da bir harika. Özellikle dizide Lee Jong Suk oynayınca daha da bir harika oluyor. Evet anladığınız üzere bende bir Lee Jong Suk fanıyım fakat diziyi Lee Jong Suk' dan dolayı değil, konusu güzel olduğu için beğeniyorum tabi ufak bir Lee Jong Suk etkisi olduğu da söylenebilir. Diziyi izledikten sonra ki tepkimlerim şu olmuştu; -Eğer her hastanede böyle doktorlar varsa hasta olmaya razıyım. -Eğer Lee Jong Suk gibi doktorlar varsa kesinlikle doktorluk okumalıyım. :) Aahahahah ama cidden tepkilerim bunlardı. Diziyi izledikten hemen sonra arkadaşlarıma izlettirdim ve izleyen herkes hayran kaldı bakalım siz ne düşüneceksiniz. Dizimiz 2014 yani anlayacağınız üzere yeni, dizi hastanede geçiyor fakat asıl konu hastane değil. Kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi. Bol bol Lee Jong Suk' lu Seyirler KoreCanlarım. :)




KONUSU:
Park Hoon, babası doktor olan küçük bir çocuktur. Babası' nı ve onu zorla Kuzey Kore' ye kaçırırlar. Babasını tehdit ederek, Park Hoon' nu Kuzey Kore' de doktorluk eğitimi almaya ve orada çalışmaya zorlarlar. Park Hoon göğüs hastalıkları cerrahi olmuştur ve oldukça başarılı bir doktordur.


Song Jae-Hee, Park Hoon' unun kız arkadaşıdır. Park Hoon, Jae-Hee' nin ailesiyle tanışmak için evlerine gitmeye karar verir fakat evde kimse yoktur ve her yer darmadağındır. Jae-Hee' nin babası yasa dışı işler yapmakla suçlanır. Ailesiyle birlikte hapise atılır. 



Park Hoon Jae-Hee' yi aramaya devam eder. Bu sıra da başarılı bir doktor olmuş, hastanede çalışmaya başlamıştır.Park Hoon hastane çalışırken iki yaralı gelir. Yaralıların birinin durumu daha ağırdır. Park Hoon yaralıların yüzlerine baktığın da Jae Hee ve babası olduğunu fark eder. Jae Hee' nin iki böbreği de iflas etmiştir ve ölmek üzeredir. Jae-Hee' nin babası kendinden böbrek nakli yaparak kızını tedavi etmesini ister. Park Hoon Jae-Hee' yi tedavi eder ve onu Güney Kore' ye götürmeye kara verir.



Ama planlar Park Hoon' un düşündüğü gibi yürümez ve Güney Kore konsolosluğu onları kabul etmez. Bu sıra da Kuzey Kore askerine yakalanırlar. Jae-Hee askerler tarafından vurulur. Park Hoon Güney Kore' ye gitmiştir. Jae-Hee' nin yaşayıp yaşamadığını öğrenmeye çalışır çünkü onun öldüğüne inanmaz.



Bu sıra da mesleğini yapamayacağını düşünür ve yakın bir dostuyla suculuk yapmaya başlar. Bir gün hastaneye su götürürken. Jae-Hee' ye benzeyen birini görür ve bu işin peşine düşmeye karar verir. İnsan tacirleriyle görüşür ve Jae-Hee' nin Kuzey Kore de mi yoksa Güney Kore de mi olduğunu öğrenmeye çalışır. 





Hastaneye su dağıtımına geldiği sıra da bir hasta görür, hastanın durumu acildir fakat diğer doktorlar yoğun olduğundan kimse hastayla ilgilenmemektedir. Park Hoon bu durumu fark eder ve müdahalede bulunur.
Bu durum hastane çalışanları karşısında yargılansa da bir süre sonra  o hastane de doktorluğa başlar.



Park Hoon' un başarısını hasta çalışanları ve doktorlarda fark eder. Bir hastayı gözü kapalı ameliyat edebilecek yeteneğe sahiptir. Bu durum Jae-Joon' u rahatsız etmeye başlamıştır çünkü onun kadar başarılıdır ve kız arkadaşı Soo-Hyunla oldukça yakındır.



 

Oh Soo-Hyun, Park Hoon' un çalıştığı hastanenin yöneticisinin kızıdır. Oldukça zeki, güzel ve başarılı bir doktordur. Haksızlığa gelemeyen cesur bir kadındır. Jae-Joon' un kız arkadaşıdır.



Han Jae-Joon, zeki, başarılı, yakışıklı ve örnek gösterilecek bir doktordur. Hastane' nin en başarılı ve yetenekli doktorlarından biridir. Soo-Hyunla ciddi bir ilişki düşünüyordur ve ileride hastanenin başına geçmek için çalışıyordur fakat bu o kadar kolay olmayacaktır. Artık hastanede onun kadar başarılı ve yetenekli bir doktor vardır. Hem kariyerini hem de kız arkadaşını elinden alabilecek kadar güçlü bir rakibi olduğunu düşünür.



Hastanede ki diğer doktorlardan biri de Seung-Heedir. Seung-Hee, Park Hoon' u tanımadığını ve kendisinin Jae-Hee olmadığını söylese de Park Hoon onun Jae-Hee olduğunun farkındadır. Ama Jae-Hee olmadığını söylediği için ona inandığını söyler.

 Park Hoon ve Soo-Hyun yakınlardır. Bu durum Soo-Hyun' un hoşuna gitse de Jae-Joon'un hoşuna gitmez. 


 


Ülkenin başbakanını ameliyat olacaktır ve ameliyatın kimin yapacağının karar verilmesi için Park Hoon ve Jae-Joon' un yarışmasını ister. Yarışma galibi başbakanı ameliyat edecektir. Diğer yandan Soo-Hyun, Park Hoon' dan hoşlandığının farkına varır ve ona duygularını ifade etmek ister fakat durum hiç umduğu gibi değildir.

DİP NOT!: Benim bu dizide favori çiftim Park Hoon-Soo-Hyundu :) İzleyenler benimle aynı fikri paylaşacak gibi geliyor. :)











Tanıtım Videolarımız:



Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Can We Get Married

Ne çok sevmiştim bu diziyi  izlediğim zaman hatta bir gün boyunca uyumayıp diziyi bitirmiştim. Genellikle dizilerdeki aşk üçgenini seviyorum. Ama bu dizi de aşk üçgenini değil, çiftler arasındaki aşkı daha çok sevdim diyebilirim. Bir de dizi oyuncularının etkisi var tabi Başrol erkek oyuncumuz  Sung Joon' u bilmeyen yoktur diye düşüyorum. Shup Up Flower Boy Band' ın yakışıklısı Ji-Hyuk. Başol kızımız ise Playful Kiss' in tatlı mı tatlı Oh Ha Ni' si, Jung So-Min. Uzun lafın kısası romantik-komedi diziler arasında en çok sevdiklerimden biri diyebilirim. İzleyeceklere Keyifli Seyirler. :)

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)