Ana içeriğe atla

Vampire Flower


Ben geldim. Şimdi diyorsunuz bu çenesi düşük kız gene geldi diye. Evet, haklısınız ama çok güzel bir mini diziyle birlikte geldim. Yeni mini dizimin adı Vampire Flower  yani adından da anlayacağınız gibi Vampir Çiçeği. 2014'ün yeni dizilerinden...

Mini dizimiz 6 bölüm ve yaklaşık 12'şer dakikadan oluşur. Ama üzülmeyin, izlediğinize pişman olmayacaksınız. :) Ayrıca diziyi izleyecekler hemen merak ediyordur, yakışıklı oyuncular var mı diye. Hepinizin beğeneceği oyuncular oynuyor dizide, hatta dizinin başrol erkek oyuncuları A-JAX grubunun üyeleri. Grubu tanımayanlar için söylüyorum, grubu merak ediyorsanız kesinlikle diziyi izlemelisiniz. :) İyi Seyirler KoreCanlarım. :)




KONUSU:
Seoyoung, annesi vefat etmiş, bu nedenle yalnız yaşan yaşan genç bir lise öğrencisidir. Arkadaşları vampirlerin olduğunu ve etrafta geçindiklerini söylese de arkadaşlarına inanmadığını, vampirlerin olmadığını düşünür.

Louis yakışıklı genç bir vampirdir. Tek amacı Vampir Çiçeğini bulmaktır. Eğer Vampir Çiçeğini bulursa sonsuzluğa erişecek ve lord olacaktır. Lord olmayı önemsemese de Vampir Çiceğini bulmak zorundadır. Her gün vampir çiçeğini bulmak için çiçekçileri ve bahçeleri gezer. Bir gün çiçekçiye gittiğinde çiçekçide aradığı kokuyu bulur. Çiçekçiye bu kokunun hangi çiçekten geldiğini sorar fakat bu koku çiçekten değil, çiçekçiden çıkan kızdan geliyordur. Louis kızı araştırmaya karar verir. Kızın Seoyoung olduğunu öğrenir ve onunla konuşur. 


Seoyoung vampirlere inanmasa da gördükleri karşısında inanmak zorunda kalır. Louise yardım etmek istemese de yardım etmek zorunda olduğunu fark eder ve çiçeği bulmak için araştırmalar yapmaya başlar. Ama çiçeği bulmak isteyen başka vampirler de vardır. Çiçeği bulmak isteyen kötü vampir Ashel, Seoyoung'u kaçırır. Bu durum Louis için çok zordur çünkü Seoyoung'dan hoşlanıyor ve ona zarar gelmesini istemiyordur. 











Tanıtım Videolarımız:









Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Can We Get Married

Ne çok sevmiştim bu diziyi  izlediğim zaman hatta bir gün boyunca uyumayıp diziyi bitirmiştim. Genellikle dizilerdeki aşk üçgenini seviyorum. Ama bu dizi de aşk üçgenini değil, çiftler arasındaki aşkı daha çok sevdim diyebilirim. Bir de dizi oyuncularının etkisi var tabi Başrol erkek oyuncumuz  Sung Joon' u bilmeyen yoktur diye düşüyorum. Shup Up Flower Boy Band' ın yakışıklısı Ji-Hyuk. Başol kızımız ise Playful Kiss' in tatlı mı tatlı Oh Ha Ni' si, Jung So-Min. Uzun lafın kısası romantik-komedi diziler arasında en çok sevdiklerimden biri diyebilirim. İzleyeceklere Keyifli Seyirler. :)

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)