Ana içeriğe atla

I Need Romance 3


İşte benim biricik dizim, I Need Romance 3. Bu diziye bayıldım o kadar güzel ki tekrar tekrar izliyorum. Aslında I need Romance serisine bayılıyorum diye bilirim. Gelelim dizimize, serinin son dizisi yani şimdilik çünkü başka bir dizi daha gelebilir mi belli değil. Ben serinin devamı olmasını istiyorum çünkü her seride ayrı ayrı konular işleniyor ve her konu seyirciyi daha çok kendine bağlıyor. Kısaca izleyeceğim dizi de aşk ve romantizm ön plan da olsun diyorsanız. Tamam dizinizi buldunuz. Keyifli Seyirler. :)



KONUSU:
Shin Joo Yeon, televizyon sektöründe çalışan güzel bir kadındır. 9 yıl boyunca yılmadan çalışmış ve sonun da başarıya ulaşmıştır. İşinde bir üst kademeye gelmiştir fakat işine verdiği önem onu ve duygularını değiştirmiş, insanlara karşı soğuk bir kadın yapmıştır. 



Joo Wan, zengin bir ailenin tek çocuğudur. Çocukken Kore'de annesinin çalışanlarının yanında büyümüş fakat orta okul çağına gelince annesi ile Amerikaya gitmiştir. Amerikada ünlü bir DJ ve besteci olmuştur. Kore' ye çocukluk aşkı Shin Shin için dönmeye karar verir.



Kang Tae Yoon, Joo Yeon' un müdürü ve onun en yakın iş arkadaşıdır. 



Shin Joo Yeon, erkek arkadaşı tarafından terk edilir ilk önce duyduklarına inanmasa da bir anda bu durumu normal bir şeymiş gibi karşılar. Fakat aslında bu duruma alışmıştır yani terk edilen taraf olmaya alışmış ve soğuk bir kadın olmuştur. 


İş arkadaşları onun bu halini farklı bulurlar ve onu davetli oldukları bir partiye götürüler. Parti de Amerikadan gelecek ünlü bir DJ olduğu söylenir, bu fikir Joo Yeon'u heyecanlandırır ve partiye gitmeye karar verirler. Parti gecesi eğlenceli geçse de Joo Yeon ummadığı bir arkadaşını görür ve partiyi terk eder. Joo Yeon partiden sonra birinin onu takip ettiğini fark eder bu kişi Wan' dır ve ona nazik davranır. 




Joo Yeon ve Wan görüşmeye ve yakınlaşmaya başlarlar. Joo Yeon'un annesi, Joo Yeon' u arar ve eskiden onlarla yaşayan arkadaşının çocuğunun Kore'ye döneceğini, aynı evde bir süre beraber yaşamlarını gerektiğini söyler. Joo Yeon bu durum dan hiç hoşlanmaz. Joo Yeon annesinin arkadaşının oğlunu evde beklemeye başlar. Eve gelen kişinin Wan olduğunu görünce şok olur. Çünkü Wan' dan hoşlanmaya başlamıştır fakat Wan onun için annesinin evde büyüttüğü küçük çocuktur. Wan ise çocukken aşık olduğu Joo Yeon'a karşı hala boş değildir.


Joo Yeon, Wan'ın onunla kalmasına izin vermiştir çünkü Wan'ı kardeşi olarak görüyordur. Zaman için de Joo Yeon yakın olduğu Tae Yoon'u arkadaştan öte görmeye başladığını ve onundan hoşlandığını fark eder bu durumu Wan' a anlatır. Wan ise onun üzülmeyeceği ve pişman olmayacağı şeyler yapması gerektiğini söyler. Joo Yeon duygularını Tae Yoon' a söylemeye karar verir. Tae Yoon, Joo Yeon' un dediklerini duyanca şaşırır ve denemeleri gerektiğini düşündüğünü söyler.


 Joo Yeon ve Tae Yoon sevgili olurlar bu ilişki ikisi içinde biraz zordur çünkü iş arkadaşlarına anlatmazlar. Joo Yeon ilk başlar da çok mutlu olsa da artık çok üzülmeye başlamıştır çünkü Wan, Joo Yeon'a bir tercih yapması gerektiğini söyler ya Wan'ı ya da Tae Yoon'u seçmek zorundadır. Joo Yeon ise Tae Yoon'u tercih eder. Wan evi terk etmeye karar veriri. Joo Yeon ilk olarak bu durumu normal karşılasa da artık acı çekmeye başlamıştır. Wan'ı özlediğini ve ona kardeşten öte duygular hissettiğini fark eder. 


















Tanıtım Videolarımız:





Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Uzun zamandır blog okuyucularıma dizi önermemiştim. Şimdi size dizi önermek için geldim. Bundan sonra sık sık yazacağım. Bu yüzden her gün blogu takipte kalın. Size bol bol dizi önerilerinde bulunmak istiyorum. Sizinle paylaşmak istediğim bir çok dizi var. Veee hemen onlardan biriyle başlayalım mı, ne dersiniz? Dizimi hemen övmeye başlamayacağım çünkü bu diziyi ilk izlemeye çalıştığım da bir kaç bölümünü izleyip diğer bölümlerini izleyememiştim çünküüüü dizinin 3-4 bölümden sonrasının izlemek için sitelere girdiğimde hata veriyordu ve izleyememiştim. Ama ben izlemekten vazgeçtim mi asla :) tabi ki de  hemen bölümlerini indirdim, izledim. Şimdi bana soracaksınız biz diziyi nasıl izleyeceğiz diye dizinin sorunlu bölümleri düzeltilmiş rahatça izleyebilirsiniz. Hadi hadi diziyi anlatmaya geçiyorum. :) Ha bir de küçük bir not dizi de Nam Goong Min oynuyor. :)

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)