Ana içeriğe atla

Let's Eat


Imm merak ediyorum da hepiniz benim gibi misiniz? Ben canım sıkıldığı zamanlar dizi izlemeyi ve yemek yemeyi tercih edenlerdenim. :) Sıkıldığı zamanlar bana en iyi gelen şeyin dizi izlemek olduğunu düşünüyorum. Bu diziyi de sıkıldığım zaman izlemeye karar vermiştim. Normal de yemek yapılan dizileri pek sevmem çünkü konu aşktan çok yemek odak noktası oluyor. Ama bu dizi hem aşk hem de yemek konusu işlenmiş. Ayrıca eğer siz de Beast grubunu dinliyorsanız bir süpriz daha dizinin başrol oyuncusu Beast grubunun lideri, Yoon Doo-Joon. Bu yüzden diziyi izlemek için bir neden daha çıkıyor neyse çok konuştum. :) İyi Seyirler KoreCanlarım. :)




KONUSU:

Lee Soo-Kyung, genç yaşta boşanmış ve bu yüzden tek yaşayan, hukuk bürosunda çalışan 33 yaşında güzel bir kadındır. Boşandıktan sonra ailesinden uzakta yaşamaya karar vermiştir. Yalnız yaşamaktan sıkılsa da bunu çevresinde ki insanlara belli etmemeye çalışır. 



Koo Dae Young, tek başına yaşayan, işin de başarılı yakışıklı bir sigortacıdır. Dae Young işin de başarılı olmasının yanı sıra yemek yemekten ve zevk alan bir gurmedir. Yakışıklı sigortacı Soo-Kyung'un yan komşusudur.




Yoon Ji Yi, genç ve güzel üniversite öğrencisidir. Babası inşaat şirketi yönettirken iflas etmiştir ve hapise girmiştir. Annesi de bu olaydan sonra hastalanıp Amerikaya tedaviye gitmiştir. Bu yüzden tek yaşamaya karar vermiştir. Soo-Kyung'un yaşadığı binaya taşınır.



Kim Hak-Moon, Soo-Kyung'un çalıştığı hukuk bürosunun sahibi avukattır. Üniversite okuduğu zamanlardan beri Soo-Kyung'a aşıkttır. Üniversite zamanlarında aşkını itiraf etmiştir fakat Soo-Kyung tarafından reddedilmiştir.





Kim Hak-Moon, Soo-Kyung'un çalıştığı hukuk bürosunun sahibi avukattır. Üniversite okuduğu zamanlardan beri Soo-Kyung'a aşıkttır. Üniversite zamanlarında aşkını itiraf etmiştir fakat Soo-Kyung tarafından reddedilmiştir.


Soo-Kyung'un bir gün eve geldiğinde kapısının önünde polisleri görür ne olduğunu öğrenmeye çalışır. Yan komşusunun yemek yerken öldüğünü öğrenir fakat yalnız yaşayan kadının yemek yerken öldüğüne anlam veremez. Bir kaç gün sonra öğrenir ki mahallesinde bir çok cinayet oluyor ve katilin kim olduğu bilinmiyor. Bu olaylardan çok korkar. 

Jİ Yi ise Soo-Kyung'un ölen yan komşusunun evini tutmaya karar verir. Genç kız tek yaşayacağı için komşularıyla bir an önce tanışmaya karar verir. Soo-Kyung'un kapısını çalar. Soo-Kyung ondan Ji Yi'den hiç haz etmez. Ji Yi komşularıyla arkadaş olmak istiyordur ve Dae Young ile tanışır ikili kısa süre için de yakın arkadaş olur. Dae Young ve Ji Yi yemek arkadaşı olmaya karar verirler. Yemek saatlerinde beraber vakit geçirirler. Ji Yi, Soo-Kyung' da onlara katılmasını ister. Soo-Kyung bu fikire ilk olarak sıcak bakmasa da zaman içinde bu durum onun da hoşuna gider fakat Dae-Young' dan hiç hoşlanmaz.




Dae Young, Jİ Yi, Soo-Kyung artık yemek arkadaşlarıdır. Beraber daha çok vakit geçirmeye ve eğlenmeye başlamışlardır. Ama Ji Yi, Dae Young'dan hoşlanmaktadır ve aşkını itiraf etmek ister. Bu durumu Soo-Kyung ile paylaşır. Soo-Kyung, Ji Yi'nin Dae-Young'a karşı olan hislerini öğrenince şaşırır, ne tepki vereceğini bilemez. Ji Yi, Soo-Kyung'dan onu desteklemesini bekler.


 Ji Yi bir gün Soo-Kyung'u bir blog'a bakarken görür bu blog Soo-Kyung'un hayranı olduğu gizemli gurmenin blog'udur. Ji Yi bu blog'un sahibinin Dae Young olduğunu söylese de Soo-Kyung inanmaz sonra öğrenir ki blog sahibi Dae-Young'dur.




Artık Soo-Kyung'un Dae Young'a olan davranışları çok değişmiştir. İkili daha çok vakit geçirmeye başlar. Soo-Kyung, Dae Young'dan hoşlanmaya başlamıştır. Soo-Kyung için her şey daha da zorlaşmıştır. Dae Young, Soo-Kyung'dan bir kaç  yaş küçüktür ve Ji Yi, Dae Young'dan hoşlanıyordur. Bu durum daha da karmaşık hala gelirken, yaşadıkları mahallede yaşanan cinayetin katili, Soo-Kyung'u esir almıştır. Dae Young bunu fark eder ve Soo-Kyung'u kurtarmak için çabalar. Soo-Kyung, katilin elinden kurtulur ve onu hapise tıktırır. Artık ikisininde içi rahattır. Dae Young, Soo-Kyung'un kaçırılmasından sonra her şeyi gözden geçirir. Soo-Kyung'dan hoşlandığının farkına varır. Peki duygularını nasıl ifade edecektir?

















Tanıtım Videolarımız:





Yorumlar

Popüler Yazılar

Jugglers

Bazen internette boş boş gezinirsiniz ve ne yapacağınızı bilemezsiniz ya,ben onu genellikle yaşıyorum daha sonra ise  dizi izlemeye karar verip bulduğum dizilerden birine anında başlarım bu dizi de öyle oldu işte adını gördüm ve hemen tanıtımını izleyip, diziye başladım. Evet sayın seyirciler mükemmel bir dizi izle gene karşınızdayım... Diziyi ilk olarak tanıtımlardaki başrolümüzün sempatikliğinden izlediğimi söyleyebilirim. Tanıtımlardan eğlenceli bir dizi olduğunu elbette anlayacaksınız açıkcası ben çok beğendim diziyi başroldeki erkek oyuncumuz Choi Daniel, olduğundan biraz tereddüt etmiştim dizinin romantik komedi olmasından çünkü Daniel'e daha çok aşırı dram ve romantik dizileri yakıştıyordum. Ama fikrimi değiştirdim kensinlikle romantik-komedilerde de bir numara ayrıca çok da yakışıklı kendisi :) Lafı çok uzatmadan diziyi beğendiğimi ve izlemenizi önerdiğimi söylemek isterim hadi konusuna geçelim...

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Uzun zamandır blog okuyucularıma dizi önermemiştim. Şimdi size dizi önermek için geldim. Bundan sonra sık sık yazacağım. Bu yüzden her gün blogu takipte kalın. Size bol bol dizi önerilerinde bulunmak istiyorum. Sizinle paylaşmak istediğim bir çok dizi var. Veee hemen onlardan biriyle başlayalım mı, ne dersiniz? Dizimi hemen övmeye başlamayacağım çünkü bu diziyi ilk izlemeye çalıştığım da bir kaç bölümünü izleyip diğer bölümlerini izleyememiştim çünküüüü dizinin 3-4 bölümden sonrasının izlemek için sitelere girdiğimde hata veriyordu ve izleyememiştim. Ama ben izlemekten vazgeçtim mi asla :) tabi ki de  hemen bölümlerini indirdim, izledim. Şimdi bana soracaksınız biz diziyi nasıl izleyeceğiz diye dizinin sorunlu bölümleri düzeltilmiş rahatça izleyebilirsiniz. Hadi hadi diziyi anlatmaya geçiyorum. :) Ha bir de küçük bir not dizi de Nam Goong Min oynuyor. :)

Can You Hear My Heart

Bu diziyi nasıl yazacağımı bilmediğim için izledikten sonra sizinle paylaşamamıştım. :(  Diziye tek kelimeyle bayıldım. Cidden ama cidden bayıldım. Dizinin uzun süre etkisinde kalmıştım. Çok hüzünlendiğim hatta ağladığım ama bir o kadar da gülümsediğim ve acaba diğer bölümde ne olacak diye heycanlandığım bir dizi. Şimdi diyorsunuz diziyi neden yazmadın. Dizi yaklaşık 30 bölüm bu yüzden konuyu yanlış toparlamaktan ve size yanlış özetlemekten korktum açıkcası ama yazmaya karar verdim. Böyle güzel bir diziyi sizden esirgeyemezdim. :) Bir çok KoreCan diziyi izlemiştir ama izlemeyenler için ya da yeni KoreCanlar için diziyi kesinlikle ve kesinlikle öneriyorum. Hatta hemen izlemeye başlamalısınız. Keyifli Seyirler. Konusu merak edenler devamını okuyun. :)